new

27.8.18


Jakiś czas temu bliska mi osoba powiedziała: kiedy ty zaczniesz myśleć o sobie. Jakoś nigdy się nad tym nie zastanawiałam.
Czas pokazuje wiele niedociągnięć, które są w naszym życiu. Czas weryfikuje wszystko. Nie ma lepszej wyroczni.
Ja sobie wyjaśniłam pewne rzeczy z moją wyrocznią. Nadszedł czas postawić wszystko na jedną kartę i zmienić swoje dotychczasowe życie. Oczywiście nie przyszło mi to z dnia na dzień. Wynikneły pewne sytuacje, dzięki którym spojrzałam inaczej na swój świat.
Jednak, od jakiegoś czasu ZACZĘŁAM MYŚLEĆ O SOBIE 😏

Jestem osobą, która w to co robi wkłada całe swoje serce. Ciężko mi mieć neutralne podejście. Zaczęłam się tego uczyć.
Staram się dystansować, nie mieć do wszystkiego tak emocjonalnego podejścia. Staram się to odpowiednie słowo, ponieważ przede mną dłuuuuga droga. Z moją ekspresywnością i usposobieniem choleryka jest to dość trudne.
Przewracam dotychczasowe życie do góry nogami i wyprowadzam się do Londynu, aby tam żyć, kochać i rozwijać się.
Do zobaczenia wkrótce!









  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetna sesja i odważne kroki. Życzę Ci, aby wszystko udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjecia. Bo w zyciu chyba chodzi o to, by wlasnie starac sie byc najlepsza wersja samej siebie i zarazem wykazywac sie wzgledem siebie zrozumieniem. Bo perfekcja jest nieosiagalnym zludzeniem.

    OdpowiedzUsuń