hm

4.3.19


                          Zastanawiałeś się kiedyś co jest dla ciebie lepsze?
Wstać rano czy w południe?
Zjeść śniadanie czy wyjść bez?
Ubrać dodatkową bluzę gdy za oknem szaleje wiatr czy postawić na niezły outfit?
Całkowicie przypadkowe przykłady.
Ja, zastanawiam się nad wieloma sprawami. Tymi ważnymi i tymi mniej.
Nie oznacza to jednak, że moje życie składa sie z samych niewiadomych.
Jestem przekonana, że ludzie, którzy poddają wątpliwości pewne niezgodności mają o wiele bardziej skomplikowane życie,
Ileż bym dała aby czasem przesadnie nie analizować sytuacji.
Pomijając to.

Co byś wybrał: stabilizację czy korzystanie z życia?
Mając 27 lat chciałbyś mieć już rodzine? Własny dom? Kota? Psa? Ogródek?
Czy postawiłbyś na podróże, życie pełnią tej jednej z setek chwili?

Ja, nie jestem gotowa na stworzenie rodziny. Oczywiście byłabym głupia zarzekając się, że nigdy to się nie zmieni. Nauczyłam się, że nie wiadomo co przyniesie kolejny poranek czy też zmierzch.
I chociaż uwielbiam planować i dbam o to aby moje idee wchodziły w życie z należytym porządkiem, lubię sam efekt zaskoczenia.
Lubię inwestować w siebie. Chcę robić to co kocham. Rozwijać sie. Poznawać. Doświadczać.
Chciałabym mieć wszystko naraz. Taki typ człowieka w gorącej wodzie kąpany.
Uwielbiam robić wiele rzeczy jednocześnie. 
U mnie dość ciężko z cierpliwością. Próbuje się jej uczyć. Jeszcze długa droga przede mną i sądzę, że nigdy do końca tego nie opanuje. Jednak chciałabym choć jej uszczknąć.
Taka to już kolej rzeczy, chcesz znaleźć balans w życiu a znajdujesz się na samym początku po raz kolejny.








Photo: AW

  • Share:

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Włosy i futro - dewa największe hiciory!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne włosy! Marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam już ponad 35 lat i dojrzałam do tego, że w życiu można pogodzić wszystko. U nas udaje się ogarnąć i dziecko (oraz rodzine) i podróże. Kiedyś wydawało mi się, że z czegoś muszę rezygnować. Dziś wiem, że dojrzałość polega na umiejętności godzenia ze sobą pewnych rzeczy. Powodzenia i wytrwałości w nauce cierpliwosci. 27 to piękny wiek. Pozdrawiam z Kanady wraz z 6 miesięczną córeczką. Wracamy do domu z kolejnej podróży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za taka odpowiedź!
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  4. Na wszystko jest w życiu czas i moment. Myślę, że najlepiej jest zaufać swojej intuicji, która najlepiej wie w którą stronę iść i czy wziąć parasol czy nie. A nawet jeśli zmokniemy... to nie jest chyba to koniec świata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też prawda. Muszę poczekać co czas przyniesie. A jak narazie trzeba korzystać z życia 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami chyba po prostu trzeba umiec przyjac to, co zycie przyniesie. Odpowiednie rzeczy przychodza w odpowiednim czasie. Po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  7. No takie rozkminy to ja mam właściwie codziennie mimo, że jestem znacznie starsza od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń